Konsumera mera ;)

Plockade på mig massa smaker jag inte testat förut på systemet nyss. Jag är jättedålig på att testa nya drickor, dricker typ samma vin år ut o år in känns det som, men nu jävlar, höhö. De ser sjukt goda ut men man vet ju aldrig. (btw tänk hur mycket färgämnen det måste vara i de flaskorna :O, haha)

Vet inte om jag ska gå ut ikväll, det blir säkert mycket folk ute men jag är inte så taggad, plus att jag är fortfarande sjukt grinig för jag har inte fått mitt paket från Nelly än! De skrev igår att de skickade det från lagret igår :O En vecka efter jag har beställt. Den blåa ”klänningen” hade ju vart perfekt o ha ute nu till ett par svarta jeans eftersom det fortfarande är kallt ute på natten. Sen orkar jag inte göra i ordning mig heller, känner mer för att chilldricka lite..

IMG_2881

kommentera