Dagens köp!

De här är det jag fick med mig hem idag 🙂 Det blev som vanligt mer än vad jag tänkt men men, Yolo 😉

Skorna köpte jag på Skopunkten, blev kär i första ögonkastet :O Jag har tänkt att köpa spetsskor länge men jag har bara hittat det i ”avancerade” webshoppar. Men nu fick jag tag på ett par som jag kunde testa också, perfekt!

Gina tricot tröjan blev lite missvisande i färgen men det är en härlig ljus laxrosa färg egentligen, riktigt somrig.

På Cubus köpte jag jeansen, solbrillorna, linnena och trosorna. Jeansen är lite för små men de töjer nog ut sig. Trosorna har så grymt härliga färger, ser ut som karameller o.O

Sedan fick jag äntligen tummen ur o fick köpt mig riktigt bra mascara! Eller ja, jag har ju inte testat den än men eftersom det är lite dyrare märken antar jag att de är bra, haha. YSL-mascaran ska jag ha till överfransarna och Clinique-mascaran till underfransarna, den har lite mindre borste så det blir lättare att applicera.

IMG_2866IMG_2864IMG_2871IMG_2869IMG_2861IMG_2873IMG_2838IMG_2840IMG_2860IMG_2856

kommentera