Långhelg!

Nu är det långhelg 😀 egentligen är ju de flesta lediga idag men hos oss fick man välja om man skulle vara ledig idag eller i morgon och då tog jag såklart i morgon! Jag hade egentligen tänkt att åka bort på en weekendresa någonstans i Europa ”nästa gång det är långhelg” men jag fick reda på det förra veckan, så det blev väldigt tätt inpå :/ Synd! Nästa långhelg är väl om flera månader.. Man kanske kan ta det på semestern!
I morgon har jag bokat fiskpedikyr 😀 Det är ett spa i Strömstad som har börjat med det. Jag har aldrig testat det förut, var närapå när vi var i Thailand men det blev aldrig av. Det har pratats en del om att det skulle vara riskabelt men fiskpedikyr för att fiskarna kan sprida sjukdomar mellan kunderna. Men det är sånt som sker om man gör det utomlands, där har de inga hygienrutiner! Men på svenska seriösa span är de noga med hygienen och kollar fiskarnas hälsa! Det ska bli kul att testa och de som prövat det säger att man får babyfötter efteråt 😀

kommentera